Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
26 août 2021 4 26 /08 /août /2021 16:36
שימו לב לגישה של המחשבה החד-גונית כאשר במקום לכתוב על "יתרונות כנגד חסרונות" ישר בזים למה שלא מסתדר עם המסחר שלהם

ישנו עם מפויזר ומפורד : מפוזר מפייזר

המכה השלישית

אל תקרא מפוזר אלא פייזר. כל הפירוד והקוטביות השוררים כעת בתוך עם ישראל אינם אלא תוצאה של המבצע הכפוי (או ברצון הנסחט ע"י הכנעה) של הזרקת החומר הניסויי של אותה החברה. מבצע זה הוא פועל יוצא של הסכם שמכר את מדינתנו העצמאית והפך אותה למאגר אנושי של שפני מעבדה. ומי שלא נכנע לתכתיבי פייזר דרך זרועו קריא הממשלה וכל הכוחות הכפופות לה, נרדף ומסומן כרשע, כאשם לתחלואת העולם, כמי שמרעיל את בורות המים. בעידננו, הרי זו מלחמה מזן חדש, ולכן רבים לא מבינים בחומרתה, ובמקום להשיב מלחמה, הם נופלים במלכודת ושונאים את אחיהם, או, במצבים גרועים פחות, נרתעים מהם וסוברים שהם טועים. אך למה יאמרו הגויים הכיצד העם שיצא מגלות אדום ירד למצב בו הוא מוסר את עצמו מרצונו וחמור מזה את ילדיו לניסויים קליניים של פיתוח תרופות ? (כל תעתועי ה"אור לגויים" היו תקפים רק בתקשורת הזרה המגויסת למאמץ מלחמתי זה, כל עוד היה סיכוי להווה אמינא שפייזר יוציא אותנו מעבדות לחירות).

ובכן, אל תקרא מפוזר ומפורד אלא פייזר. זו אינה אמירה מצחיקה או לחלופין מקוממת. הקב"ה נותן לנו רמז ומעביר לנו מסר, בלשון נופלת על לשון.

זו המלחמה המשונה והלא-קונבנציונאלית השנייה בתולדות המדינה, והשלישית בהתחשב בהתנהלות מלחמתית יותר שגרתית. קריא : מלחמה שאינה מתנהלת בצורה של מדינה מול מדינה, צבא מול צבא. הקודמת הייתה מלחמת אוסלו. היא הייתה במסווה של תהליך שלום כפי שמלחמת פייזר מסתתרת תחת מסווה של תהליך תברואתי ותהליך של השבת הזכויות שנשללו אלא שמצב הסבל הזמני עומד להיכנס לשנתו השלישית (תש"פ, תשפ"א, תשפ"ב) תוך כדי שנהיה עם הזמן יותר מובן מאליו שעל האזרחים להיות יותר צייתנים מעת לעת .

במלחמה הקודמת, הרבה פחות אזרחים הלכו שולל. הרבה התקוממו כשדרשו ממנו להתייחס לארץ מולדתנו כאל סחורה, שטחים תמורת שלום. כמו כן לא האמינו שתהליך אוסלו יביא שלום לישראל. אדרבה. גם אז היה רמז בנושא המלחמה : ערפת י"ש, על שם המלחמה המשונה שמכה בעורף, בתוך האוכלוסייה האזרחית, ולא בחזית, במלחמה מול חיילים.

גם נצר המצרי, מעבר לכל האיומים שלו, פתח במלחמה כשהוא נצר את מיצרי טיראן. קריאת שמות בהתמקדות בכעין משחקי מילים אינה הסתכלות חדשה. חז"ל כבר אמרו לנו מה פשר השם ישמעאל. (פרקי דרבי אליעזר פרק לב : "ישמעאל מנין, שנאמר וקראת שמו ישמעאל. ולמה נקרא שמו ישמעאל, שעתיד הקב"ה לשמוע נאקת העם ממה שעתידין בני ישמעאל לעשות בארץ באחרית הימים"). כמו כן נקראו מלכי סדום ועמורה ברע וברשע.

אם כן לא לחינם נושאת הצרה הזו את השם פייזר. עמנו מפוייזר. אם בעבר רבים התעוררו כשהסכמי אוסלו התפוצצו לנו בפנים, ואם הייתה תקווה שגם כאן כך יהיה, אחרי שאחיזת העניים וחיזיון החזרה לשגרה התפוגגו בבהלה, לא כל כך הובן אצל כולם שהחיסון הניסויי לא רק שהוא לא עובד אלא שיש מעריכים שדווקא ההזרקה הניסויית היא זו שגורמת למחלה להתפשט ולמבנה התורשתי של הנגיף להשתנות ולהפוך לזנים חדשים. המחוסנים נדבקים ומדבקים.

אם באוסלו היו שהמשיכו לדבוק בקונספציית "השטחים תמורת שלום", בטענה שלא נתנו לערפת מספיק, לפחות רבים הבינו שמדובר במלחמה משונה נגד עם ישראל ובמלכודת. אלא שהיום מספר האנשים והחוגים בו נאמר כי לא נתנו לפייזר להזריק בנו מספיק חומר, לתדהמתנו, רבים יותר, והנה הם רצים להטות את הכתף השנייה.

זאת תופעת המכה השלישית, תרתי משמע. הראשונה הוא מלחמה "רגילה", מדינה תוקפת עם צבא סדיר. השנייה היא כאמור צועקת "שלום, שלום" ואין שלום, מראה לנו פנים שוחקות כפי שהדבר האחר מראה לנו שהוא מפריס פרסה ושוסע שסע ; והשלישית בלתי-נראית מבחינה מסוימת, כי בניגוד לשנייה בו ראה כל מבין כי המחבל הערבי לא יהפוך לאוהב (עם אויבים עושים שלום), כאן מדובר בייצור שהוא קטן מגודל חיטה. וכחרטומי פרעה שלא הייתה להם כל תפיסה במכה השלישית, הכינים, כך לרבים אין תפיסה במלחמה שנשענת על נגיף בלתי נראה לעין, והם ממשיכים להיות מסונוורים בחוסר יכולת להגיד לצרותינו די.

אז במה הטיב התו הירוק כשמחסנים נדבקים ומדביקים ? או שמא יש לעבור לגרסה חדשה ומותאמת? כלומר האם יש לעשות פירוד שהפעם לא יבדיל בין מחוסנים או מחלימים מחד ולא זה ולא זה מאידך, אלא בין אלה שחיים במסגרת סגורה כגון בין בחורים החיים בפנימייה לבין אברכים החיים בחיק משפחתם המסתובבת בעולם ?

לא ולא. כי את המלחמה הזו ננצח בס"ד כשנהיה מאוחדים סביב ההבנה שאכן ישנה מלחמת פייזר ולא איזשהו נדיב החפץ בבריאותו של העולם ומתוכם של עם ישראל. זו חברה מסחרית שמטרותיה מטרות רווח, ושעבורה האמצעים מקדשים את מטרת הרווח. ומי הוא החכם שכבר אמר שאם אדם מקבל מוצר בחינם זה אומר שהוא בעצמו גם מוצר ?

כי גם אם הפיזור והפירוד נהיים למציאות על ידנו ללא רבב של טינה או שנאה, וגם אם בצער רב אנחנו לא נתפלל ברוב עם, בחורים ואברכים כאחד, ישנו בכל זאת עם מפוזר ומפורד.

יש להתנער מהמלחה. פשוט להרים ראש ולא להיכנע יותר. לא לעשות בדיקות קורונה, ולא להרעיל את הגוף הנפלא שהקב"ה נתן לנו, בחומר שלקיחתו היא בשלב זה כרכישת כרטיס הגרלה למוות, כרטיס שהסיכוי "לזכות" הוא פי כמה יותר גדול מכרטיס מפעל הפיס, ובשלב מאוחר יותר סיכוי לסכנת עקרות, כפי שה-FDA בעצמו מזהיר.

וכלל ברזל יש בלקיחת תכשירים רפואיים : אין לצרוך כל תרופה לפני תום כל התהליכים הניסויים. ומי שמוכן להסתכן מוזהר מראש ומשתתף בהסכמתו המלאה והנאורה, ללא כל לחץ, כשהוא מקבל את כל המידע על הסכנות, ומתוגמל בשכר הוגן. רק ח"ו בעת חירום, כאשר חולה מסוכן הולך למות בוודאות, אז ניתן מוסרית לנסות בו תכשיר רפואי חדש, כי זהו סיכויו האחרון. ואין ב"ה מצבנו כן.

יש להתפלל אל ה' ; וביד אדם אל אֶפֹּלָה. ה' רופאנו והוא נתן רשות לרופא לרפות. אכן יש תרופות, אבל מונעים את השימוש בהן. שנזכה לרפואת הגוף, הנפש והנשמה. ושיוסרו האיומים, הסחטנות, ונשוב לאחדותנו כבתחילה. שנה טובה.

כותב : יהושע סולטן

Partager cet article
Repost0

commentaires