Overblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
29 juin 2021 2 29 /06 /juin /2021 15:37
שימי בין המצרים כבר לא יהיו ימי יגון והנחה לעם ישראל, שתימשך בניית ירושלים ושייבנה בית המקדש

1 שאלה : לשם מה מתחסנים?

כשאדם נוקט באיזושהי פעולה, זה בא מתוך שאיפה לאיזו מטרה מוגדרת.

תשובה : כדי לאפשר לאדם קירבה או מגע עם אוכלוסייה שהוא עלול להידבק ממנה. כשמחלה מצויה, ובעיקר כשמדובר בתופעה של מגיפה, החיסון בא להגן עליי. רופאים עושים לעצמם סדרה של חיסונים כדי לעבוד בסביבה של אנשים חולים. גם מתנדבים בשירותי הצלה מתחסנים. בני שירת במד"א ועשה זאת. משמעות הדבר היא שכשאתה מחוסן, אתה כבר יכול להשתתף בהילולה המונית ללא כל חשש. כמו כן, אתה לא תדחה הזמנה, למשל לסעודת שבת, באמירה של : "אם אתם לא מחוסנים או מחלימים, משפחתי חוששת לבוא אליכם".

גם ציוותי הרפואה בארגון הצרפתי "רופאים ללא גבולות",  פועלים בין היתר באפריקה באזורים בהם מצויות מחלות זיהומיות מדבקות. לזוג צעיר, ממכרנו, התחשק לטייל בסנגל. הם חיו בצרפת. קיבלו כל מיני חיסונים לפני היציאה ואז יכלו ללא חשש להגיע למקום חפצם.

כמו כן, אתה יכול להיכנס אם לבית-כנסת, אם למשרד או מקום עבודה, אם למקומות קניות ו\או בילוי ללא חשש, כי לזה נועד החיסון.

ולכן התו הירוק הוא היפך ההיגיון. אז שתי אפשרויות : או שלא באמת מאמינים שהחיסון עובד, דבר המחייב שמירה על סביבה סטרילית, או שיש כאן מגמה זדונית לחייב בהפעלת לחץ של שלילת הזכויות הבסיסיות ביותר כמה שיותר אנשים להיכנע למבצע המעשיר חברה למטרת רווח. מי לא מכיר לפחות כמה אנשים שהסכימו לקבל את החיסון הניסויי רק כדי שלא יסבלו מהפלייה לרעה ?

באותו עניין, אין כל צורך לחסן אוכלוסייה שהיא ממילא לא נהייתה חולה. קריא הילדים, גם אם יש חוששים שמא הם יכולים להעביר את המחלה ולדבק אחרים, אין כל פחד : הרי האוכלוסייה שהייתה בסכנה כבר קיבלה חיסון. אם כן, אין בשטיפת המוח והפעלת הכלים הכבדים (דבר הכולל שימוש בעיקרון המקל והגזר : החזרת המסכות ואיסור כניסה לארץ או היציאה ממנה, פשע המונע מבני אותה משפחה להתאחד אפילו באופן ארעי, מצד אחד ; וחתיכות פיצה או הגרלות לאוזניות מצד שני), כי אם תרגיל בוטה של הכנעת הציבור והנדסת תודעתו לתכתיבי עתירי תעשיית החיסונים.

2 מושג חסינות עדר. הדברים הנאמרים או הנכתבים בתמימות, ביחס הרגוע והתמים אודות דאגת השלטונות לבריאות הציבור, מעידים שלא קראו או לא הרחיבו די הצורך את העיון במקורות המידע. כדאי לקרוא על תופעות של מגיפות שהיו בעולם. קראתי בשבילכם מאמרים ועיינתי במקורות מתועדים בעניין מגיפת הדבר שפקדה את מרסיי שלוש מאות שנה לפני פרוץ הקורונה. בתקופה של ששה חודשים, מתו במגיפה כחמש ריבוא, כלומר : מחצית מתושבי העיר. המגיפה השתוללה קשות, עם עלייה תלולה במקרים, ירידה, וסוף. חסינות העדר היא התופעה שמסבירה מדוע לא מתו כל התושבים ; ובהרחבה, מדוע לא נכחד המין האנושי למרות המגיפות ולמרות שכמו במרסיי אז, לא נמצאו תרופות או חיסונים שבתת-מודע שלנו אנחנו מניחים שהיו. אין משמעות חסינות העדר אומרת שהעדר קיבל חיסון.

ועוד דקוּת יש לציין : כשאוכלוסייה כבר לא נופלת במגיפה, זה אומר שגם כאשר הנגיף טרם הסתלק. אנשים נושאים אותו בהיותם בריאים. בפשטות, אם בדיקות ה-PCR היו ידועות ונהוגות בכל המגיפות שפקדו את האנושות, היו בוודאות מגלים שיעור מרשים של חיובים. כל אדם נושא המון חיידקים, נגיפים או שרידיהם בגופו, אלא שהוא בריא. בריא, לא חולה בלי תסמינים.

בנידון דידן, הרבה טעויות או שקרים ליוו את המגיפה. א'. ניבאו מספרים איומים של חללים (לא הסגרים הורידו את הציפיות, שהרי האמצעי הזה ננקט מספר שבועות אחרי שהנגיף היה בארץ) ב'. אמרו שאין תרופה לקורונה והעלילו למשל גם בכתב עת "לאנסט" על הרופאים (ועל הבולט ביניהם, פרופ' דידיה ראוט, האפידמולוג ממרסיי) שהביאו לעולם את בשורת ההידרוקסיקלורוקין, שהייתה אז משווקת בשם "פלקניל". פרסמו בלנסט כביכול מחקר המוכיח כי המולקולה מסוכנת ביותר. פרופ' פירון שאל אותם מדוע הם השתמשו במינונים שהם באמת קטלניים. הם השיבו שכך הם השיעורים על פי ארגון הבריאות העולמי. פירון תמה לרגע ואז הבין : "אתם מתבלבלים. אתם לקחתם את השיעורים של תרופה אחרת : "הידרוקסיקינולאין". אז בלאנסט הורידו את הכתבה.  ג'. רופאים מקופ"ח סירבו לבדוק חולים וקבעו על סמך בדיקת קורונה חיובית שיש להם קורונה ואז חזרו ל-ב'. ממתי רופא קובע אבחון בלי בדיקה רפואית? הזניחו חולים שסבלו ממחלות אחרות למרות שרבים מה"חיוביים" לא היו חולים. ועוד היד נטויה..

כעת ברור לכל שהחזרת ההגבלות נועדה ליצור אווירה שתיצור לחץ על הציבור כדי להכניעו למהלך הניסוי בילדים. בלי זה הוא היה מתייחס בחיוך לדרישה החדשה, כפי שעד לפני שבוע עוררה תחושת לעג ראיית בית התפילה ברחוב התחייה, שהוא כידוע בית כנסת ללא קירות.

והנה, כל הצער הזה מתחדש בתחילת ימי בין המצרים, יהיה רצון שהצום הרביעי והחמישי, ושאר תאריכים קשים, יהפכו לבית ישראל לששון ולשמחה.

Partager cet article
Repost0

commentaires